JPCR - Your coach for innovation

Actualités & événements

scrolling
novembre 2021

Brands after COVID-19 - Reborn ? - qualitative survey on Young Adults - BABM Webinar - November 2021

Thanks to BABM for giving us the opportunity to share the insights of our latest qualilative study on ‘Young adults’ during the webinar of November 25 ! We really hope this will inspire companies & brands in their strategies & action plans and that it will contribute in keeping building meaningful brands for people and planet 
Lire la suite
janvier 2021

Webinar "Brands after COVID-19 – Get inspired by consumers"

What do consumers expect from brands/companies in the new normal ? If interested, please join Corinne Rosinski from JPCR on the SolvaySchoolsAlumni webinar on February 2 @5 PM All details here : https://www.solvayschoolsalumni.net/attend/show/64
Lire la suite
novembre 2020

Brands after COVID-19 – Get inspired by consumers – New normal - update - Novembre 2020

En mai 2020, JPCR a réalisé une étude de marché qualitative afin d’inspirer les marques pour l’après COVID-19. En octobre 2020, nous avons mis à jour cette étude avec 120 consommateurs belges, en cette période ‘new normal’. Thèmes:
Lire la suite
mai 2020

Brands after COVID-19 - Get inspired by consumers

Nous avons réalisé une étude de marché qualitative afin d’inspirer les marques pour l’après COVID-19 : Blog Vox Populi ® 'co-création 'avec une communauté de 45 consommateurs belges de 22 à 70 ans Du 12 au 18 mai 2020 Thèmes:
Lire la suite
novembre 2016

Lancement de la nouvelle plateforme Vox Populi 3.0 de JPCR

Après 10 ans d’expérience dans les études quali online avec Vox Populi, JPCR lance sa nouvelle plateforme Vox Populi 3.0 :
Lire la suite