JPCR - Your coach for innovation

Actualiteit & evenementen

scrolling
november 2021

Brands after COVID-19 - Reborn ? - qualitative survey on Young Adults - BABM Webinar - November 2021

Thanks to BABM for giving us the opportunity to share the insights of our latest qualilative study on ‘Young adults’ during the webinar of November 25 ! We really hope this will inspire companies & brands in their strategies & action plans and that it will contribute in keeping building meaningful brands for people and planet 
Lees meer
januari 2021

Webinar "Brands after COVID-19 – Get inspired by consumers"

What do consumers expect from brands/companies in the new normal ? If interested, please join Corinne Rosinski from JPCR on the SolvaySchoolsAlumni webinar on February 2 @5 PM All details here : https://www.solvayschoolsalumni.net/attend/show/64
Lees meer
november 2020

Brands after COVID-19 – Get inspired by consumers – New normal - update - November 2020

In mei 2020 heeft JPCR een kwalitatief marktonderzoek uitgevoerd om de merken te inspireren voor het post Covid 19 tijdperk. In oktober 2020 hebben we een update gedaan van dit onderzoek, met 120 Belgische consumenten, in deze ‘new normal’ tijdperk. Onderwerpen:
Lees meer
mei 2020

Brands after COVID-19 - Get inspired by consumers

We hebben een kwalitatief marktonderzoek uitgevoerd om de merken te inspireren voor het post Covid 19 tijdperk: Blog Vox Populi ®  'co-creatie' met een community van 45 Belgische consumenten, van 22 tot 70 jaar. Van 12 tot 18 mei 2020 Onderwerpen:
Lees meer
november 2016

November 2016 : Launch van het nieuwe platform Vox Populi 3.0 van JPCR

Na 10 jaar ervaring in de wereld van de kwalitatieve online onderzoeken met Vox Populi lanceert JPCR het nieuwe platform Vox Populi 3.0 :
Lees meer